All for Joomla All for Webmasters

images/sample/slideshow/logo-loading.png

شنبه, 14 -2671 07:55

منشور اخلاقی اپرا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

با استعانت از ذات اقدس خداوندی  هسته اولیه گروه متخصصان اپرا از سال 85 تشکیل و از سال 89 تحت عنوان سازمانی شرکت اپرا آغاز به کار نمودیم. از آنجا که سرمایه انسانی (کارکنان)، مهم‌ترین مزیت رقابتی هر سازمان محسوب گردیده و تحقق آرمان‌ها، اهداف بلند، استراتژی‌ها و برنامه‌های گسترده شرکت نیز مستلزم هم اندیشی، عزم استراتژیک، همدلی و همکاری همه جانبه کارکنان آن در جهت ارزش‌آفرینی برای کلیه ذینفعان، به‌ ویژه سهامداران و مشتریان آن می‌باشد؛ لذا ما کارکنان شرکت اپرا، براساس منشور اخلاقی زیر، با اعتقاد راسخ، با هم توافق نمودیم:



• ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که مشتریان ما، شایسته ارزش آفرینی، سزاوار دستیابی به حداکثر سود حاصل از همکاری خود در چارچوب اصول اخلاقی و رعایت انصاف اجتماعی، می باشند.

 • ما کارکنان شرکت اپرا اعتقاد داریم كه مشتريان، سرمايه هاي واقعي شرکت بوده و در جهت ارتقای مستمر سطح رضایتمندی مشتریان خود، تلاش خواهیم کرد.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه وقت شناسی، وظیفه شناسی، آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد و پرهیز از معطل کردن مشتریان، رعایت اصول شفافیت در اطلاع رسانی،صداقت و امانت داری، مهمترین وظایف ما در مقابل مشتریان است.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه باید در ارائه خدمات به مشتریان، بهترین، مناسب ترین و دقیق ترین روش ها را انتخاب نموده و جهت بهبود مستمر فرایندهای ارائه خدمات، تلاش نمائیم.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که شرکت، باید، در زمینه خلق و بهره گیری از ایده ها و راهکارهای نوآورانه و طراحی خدمات و محصولات جدید در سطح استانداردهای جهانی، با هدف ارزش آفرینی برای مردم و مشتریان، تلاش مستمر نماید.

• ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که مشتریان ما، شایسته ارزش آفرینی، سزاوار دستیابی به حداکثر سود حاصل از همکاری خود در چارچوب اصول اخلاقی و رعایت انصاف اجتماعی، می باشند.

 • ما کارکنان شرکت اپرا اعتقاد داریم كه مشتريان، سرمايه هاي واقعي شرکت بوده و در جهت ارتقای مستمر سطح رضایتمندی مشتریان خود، تلاش خواهیم کرد.



 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه وقت شناسی، وظیفه شناسی، آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد و پرهیز از معطل کردن مشتریان، رعایت اصول شفافیت در اطلاع رسانی،صداقت و امانت داری، مهمترین وظایف ما در مقابل مشتریان است.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه باید در ارائه خدمات به مشتریان، بهترین، مناسب ترین و دقیق ترین روش ها را انتخاب نموده و جهت بهبود مستمر فرایندهای ارائه خدمات، تلاش نمائیم.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که شرکت، باید، در زمینه خلق و بهره گیری از ایده ها و راهکارهای نوآورانه و طراحی خدمات و محصولات جدید در سطح استانداردهای جهانی، با هدف ارزش آفرینی برای مردم و مشتریان، تلاش مستمر نماید.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه نقش استفاده از فن آوری روز در زمینه های برق و رایانه و تولید محصول، به منظور ارائه روز آمدترین خدمات تکنولوژیکی درسطح استانداردهای جهانی به مشتریان، غیر قابل انکار بوده و باید به نحوی عمل نمائیم که مردم و مشتریان، کمترین نیاز برای مراجعه حضوری، داشته باشند؛ گرچه دوست داریم هر روز آن‌ها را ملاقات نمائیم.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که انتظارات، توقعات، نیازها و حتی شکایت های مشتریان از ما، فرصتی استراتژیک جهت بالندگی و بهسازی فرآیندهای درون سازمانی  و ارزش آفرینی بیشتر و مؤثرتر برای مشتریان، می باشد.

 • ما کارکنان شرکت اپرا اعتقاد داریم که کلیه اطلاعات مربوط مشتریان، محرمانه بوده و حفظ و نگهداري آنها منطبق با مقررات و قوانين، جهت حفظ اعتماد مشتریان، ضروری می باشد.



 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که یادگیری مستمر و مناسب، با توانمند سازی هر چه بیشتر ما، منجر به ارتقا و توسعه شرکتمان در جهت ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان، خواهد بود.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه تعامل و پاسخگویی صادقانه، شفاف، صریح و توام با احترام به نهادهای نظارتی، از اهمیت ویژهای برخوردار است.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم كه احترام و رعایت انصاف در قبال رقبا ضروری بوده و هرگونه رقابت، باید با رعایت اصول اخلاق حرفه ای و اخلاق کسب و کار، انجام پذیرد.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، اعتقاد داریم که ایفای نقش و مسئولیت های اجتماعی، در روند انجام کلیه فعالیت ها ضروری بوده و باید به نحوی عمل نمائیم که توسعه اقتصادی پایدار را، به دنبال داشته باشد.

 • ما کارکنان شرکت اپرا، انتظار داریم که مردم، مشتریان، و دیگر ذینفعان شرکت ها، در انجام وظایف، ما را بیشتر همراهی نموده و در جهت تأمین رفاه و ارتقای آرامش ما عمل نمایند. عمیقاً، بر این باوریم که خداوند بزرگ، ما را در جهت ایفای این مسئولیت‌های مهم و خدمت‌ گزاری هرچه بیشتر به مردم عزیزمان، توفیق داده و در این راستا، مجدداً، اعتماد شما مشتریان  عزیز را، طلب می‌نمائیم.



 

کارکنان و هیئت مدیره شرکت الکترونیک پویا روژین اکسیر (اپرا)

خواندن 793 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 05 آبان 1396 06:55

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

ham
javidan
faranovin2
nabisa
nbt.p
pol
tat
ayande
 
 
Top
آیا به تازگی با مجموعه اِپرا آشنا شده اید؟ آیا تمایل دارید اطلاعات بیشتری از ما داشته باشید؟ More details…